1. Clientul se poate retrage din contract si este indreptatit sa primeasca intreaga contravaloare pentru produsele platite fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere in termen de 14 zile de la data de la care Clientul a intrat in posesia fizica a produsului comandat.
2. Inainte de expirarea perioadei de retragere din contract, Clientul informeaza Xpert Project SRL despre decizia sa de retragere din contract. In acest scop, Clientul poate alege una dintre urmatoarele variante:
2.1. de a folosi formularul de retur din site ho-me.ro/retur sau email cu subiectul Cerere retur la contact@ho-me.ro;
2.2. de a face o declaratie neechivoca in care isi exprima decizia de retragere din contract;
Model de formular de retragere din contract in conformitate cu dispozitiile Ordonantei de Urgenta nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative:
“Catre: Xpert Project SRL, Coroieni nr. 3, Maramures
Punct de lucru si adresa de corespondenta: Strada Principala nr. 206, Galgau, Jud. Salaj
Telefon: 0751 599 099
-Vă informez/Vă informam prin prezenta cu privire la retragerea mea/noastra din contractul referitor la vanzarea urmatoarelor produse :
- Comandate la data (*)/primite la data (*)
- Numele Clientului:
- Adresa Clientului:
- Semnatura Clientului (doar in cazul in care acest formular este notificat pe hartie)
- Data”.
3. In cazul exercitarii dreptului de retragere, returnarea produsului se va putea efectua, dupa parcurgerea etapei initiale de informare asupra returului (punctul 2.), fie prin predare personala la punctul de lucru Strada Principala nr. 206, Galgau, Jud. Salaj, fie prin servicii de curierat, costurile aferente transportului fiind, conform legii, in sarcina Clientului. Clientului care a notificat Xpert Project SRL, ii revine responsabilitatea de a se asigura ca produsul va fi returnat in maxim 14 zile de la notificare, in caz contrar, Xpert Project SRL considerand cererea nefondata/invalida si poate refuza returul.
4. Produsul returnat trebuie sa fie predat in aceeasi stare in care a fost livrat, cu toate accesoriile, in ambalajul original, etichetele si documentele in orginial care l-au insotit. Clientul este direct responsabil pentru diminuarea valorii produselor returnate, rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produsului.
5. Clientul societatii Xpert Project SRL nu va putea sa returneze produsele achizitionate si/sau nu va pretinde orice alte daune-interese/despagubiri, in urmatoarele situatii:
5.1. Produsul returnat nu este in aceeasi stare in care a fost livrat, cu documentele care l-au insotit si cu toate componentele.
5.2. In cazul in care au fost comandate si livrate produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de Client: saltele, perne.
5.3. In cazul in care au fost comandate si livrate produse care sunt execuate pe comenzi speciale sau cu materiale speciale (status stoc "la comanda”).
6. In cazul retragerii din contract a Clientului, Xpert Project SRL ramburseaza sumele pe care le-a primit drept plata in termen de 30 zile de la care a luat cunostinta de decizia de retragere din Contract in conditiile art. 2.
7. Daca constata aparitia unor elemente ce diminueaza valoarea produsului returnat in cazul Clientului ce s-a retras din Contract, Xpert Project SRL va notifica Clientul in acest sens. Xpert Project SRL isi rezerva dreptul de a restitui suma reprezentand contravaloarea produsului achizitionat de catre Client numai dupa verificarea produsului la punctul de lucru Xpert Project SRL, retinand, daca este cazul, suma aferenta diminuarii de valoare a produsului returnat (de exemplu zgarieturi, lovituri, shocuri, componente lipsa, documente lipsa).
8. Nu ne asumam raspunderea pentru transportul si manipularea produselor efectuate de catre client si avem dreptul de a refuza returnarea produselor care prezinta deteriorari cauzate de catre transportul si manipularea efectuate de catre client.
9. In cazul produselor achizitionate in sistem de rate bancare cu sau fara dobanda, returnarea sumelor platite nu se va efectua in numerar si nici prin transfer bancar. In astfel de situatii, dupa returnarea produslui, se formuleaza o cerere in scris adresata bancii creditoare, care dupa verificarea conditiilor legale de returnare, va putea anula tranzactia initiala.
10. Politica de retur de mai sus se aplica doar in cazul persoanelor fizice, nu si in cazul persoanelor juridice.